د ن د

...
د ن د
ن : من ت : یک شنبه 15 تير 1393 ز : 18:27 | +
خود کرده را تدبیر نیست دِ نـَـه دِ پس اونوقت هر کی اشتباه کرد بره بمیره چون دیگه راهی برای زندگی کردن نداره ؟بی تقصیر
 

 
بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم/ همه تن چشم شدم…..
.
.
“دِ نـَـه دِ ”
.
اصلش اینه:
بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم/ فکرنکن یاد تو بودم، کارنداشتم ول می گشتم!خنده
 

 
ژاپنی ها میگن :
ما میتونیم ، مگر اینکه بلایی نازل بشه !
“دِ نـَـه دِ”……….. درستش اینکه بگی :
ما نمی تونیم ! مگر اینکه فرجی بشه !!!خنده
 

 
لپ تاپم رو بردم نمایندگیش، می گم ضربه خورده کار نمی کنه، یارو میگه ضربه فیزیکی؟!!
د نه د ، یکم بی محلی کردم، ضربه روحـــی خوردهمهر شده
 

 
دوستم میپرسه تو هم مثل من به طبیعت و دریا و گل و چیزای رمانتیک علاقه داری؟ د نه د من فقط به زباله دونی و آشغال و توالت عمومی و چیزای چندش آور علاقه دارمخنده
 

 
نشستیم همه داریم فیلم می بینیم، به رفیقم می گم یکم تلویزیونو بچرخون ؛
میگه سمت شما؟
د نه دبچرخون سمت قبله، باشد که مقبول درگاه احدیت قرار بگیره…خنده
 

 
سر جلسه امتحان می گم استاد چقدر وقت داریم؟ می گه تا آخر امتحان؟
د نه د تا ظهور امام زمانچشمک
 

 
به همکارم می گم همین الان یه فیلم باحال دانلود کردم، می گه از تو اینترنت؟ د نه د از تو کانال کولر، اتفاقاً پهنای باندشم زیاده، قطعی هم ندارهخنده
 

 
رفتم ساعت سازی به یارو می گم ساعتم کار نمی کنه، میپرسه یعنی درستش کنم؟ د نه دـ باهاش صحبت کن سر عقل بیاد بره سر کارچشمک
 

 
تو فرودگاه دارم با رفیقم حرف میزنم یارو داره رد میشه میپرسه: شما ایرانی هستین؟
می گم: د نه دما چینی هستیم فقط روی ما فارسی ساز نصب کردنخنده
 

 
دارم می رم تو دانشگاه یارو دم در جلومو گرفته می گه آقا شما دانشجوی همین دانشگاهید؟ میگم د نه د دانشجوی دانشگاه آکسفوردم، درس تفسیر قرآن رو اینجا واحد میهمان گرفتم
 
 چشمک

 
رفتم حشره کش بخرم طرف گفت : میخواین زود بمیره ؟؟؟ گفتم : پَ نَ پَ میخوام زجرکش بشه مزه ی انتقام رو بچشم !!! مغازه داره هم زرنگ تر از من بود و گفت : دِ نَ دِ لذتی که در گذشت است در انتقام نیستمهر شده
 

 
تو اتوبان داشتم لایی میکشیدم،یه زانتیا اومد گفت داری لایی بازی میکنی؟؟؟ گفتم: پــ نــ پـــ دارم واست عربی میرقصم!!! گفت: دِ نـَــ دِ کنترل نا محسوس بزن بغل. (ستاد مبارزه با پ نه پ واحد اتوبان)خنده
 

 
 پیش دانشگاهی که بودیم یه بار با یکی از دوستام گیر کردیم تو مدرسه بعد از کلی ماجرا تصمیم گرفتیم از پنجره طبقه ۲ بریم پایین دوستم گفت مسعود کمر بندتو باز کن گیرش بدیم به پنجره نصف راهو با این بریم پایین گفتم دِ نـَـه دِ تو بری پایین من که خواستم بیام شلوارم در بیاد تو بخندییی!!!چشمک
 

 
 زنگ زدم ۱۱۰ میگم: الو…پلیس ۱۱۰؟ میگه: پَـــ نـــ پَـــ راهنمای ۱۱۸٫٫بفرمایید!! منم حرصم گرفت گفتم: میخواستم زنگ بزنم اُسکُلتون کنم… گفت:دِ نـَـه دِ …شمارت افتاده…وقتی اومدیم دم در خونتون میبینی کی اُسکل شده!!!چشمک
 

 
یارو داره از گشنگی میمیره همین جوری هم داره میگه خدارو شکر!بهش میگم تو که داری از گشنگی میمیری چرا خدارو شکر می کنی؟میگه دِ نـَـه دِ این خدارو شکر گفتن از فحش هم بدترهمهر شده
 

 
از دل برود هر آن که از دیده برفت دِ نـَـه دِ اون روشن دل که نمی بینه تکلیفش چیه؟چشمک
 

 
طرف میره عروسی میبینه همه موبایل به کمر بستن . اونم یه کاغذ لوله میکنه میبنده به کمرش . یکی بهش میگه یه کاغذ گیر کرده به لباست, طرف میگه د نه د این فکسهخنده

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: د ن د, جوک د ن د, عروسی, موبایل, کاغذ, فکس, فحش, گشنگی, خونه, اوسکول, شلوار, مدرسه, حشره کش, زجر کش, انتقام, دانشگاه, فرودگاه, ایرانی, چینی, فارسی ساز, نصب, ساعت سازی, ساعت, همکار, فیلم, دانلود, امتحان, نلویزیون, قبله, طبیعت, دریا, گل, رمانتیک, علاقه, لپ تاپ, نمایندگی لپ تاپ, ژاپنی, د نه د, ندبیر, ,
.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by mahlove
This Template By Theme-Designer.Com