نوشته های حسین پناهی

...
نوشته های حسین پناهی
ن : من ت : یک شنبه 15 تير 1393 ز : 18:21 | +

کیست ؟

 
کجاست ؟
 
ای آسمان بزرگ
 
در زیر بال های خسته ام
 
چقدر کوچک بودی تو !
 
 
 
 
هم چنان حالم خوب نیست !
 
احساس می کنم شکست خورده ام ،
 
در زمان ُ در عرض !
 
از که ؟ صحبت ِ کَس نیست ...
 
نمی دانم ... احساس می کنم ،
 
کلمه ی ابد گنجشک ِ وجودم را مسحور ِ چشمان ِ خود کرده است !
 
 
ساعت پنج ُ دو دقیقه ی بامداد است !
 
از سر ُ صدای گربه ها در آن سوی پنجره
 
  احساس آرامش می کنم !
 
نفس ِ سرد ِ مرگ را بر گردنم احساس می کنم !
 
گاه به سرم می زند که خانه را به آتش بکشانم ،
 
تا او را بسوزانم ...
 
ولی خودکشی
 
بدترین ُ تابلوترین جلوه ی خودخواهی ُ غرور است !


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: حسین پناهی, نوشته, نوشته حسین پناهی, دل نوشته, گریه, پنجره, احساس, ارامش, نفس, نفس سرد, مرگ, گردن, خانه, آتش, خودکشی, خود خواهی, غرور, شکست, زمان, عرض, ابد, گنجشک, وجود, آسمان, کوچک, بزرگ, بال, خسته,
.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by mahlove
This Template By Theme-Designer.Com